19 Δεκ 2012

Λαϊκή Συσπείρωση προς Σπύρου: Από που και γιατί αγοράσατε 1000 γκραβούρες έναντι 12.000



 ΚείΛαϊκή Συσπείρωση προς Σπύρου: Από που και γιατί αγοράσατε 1000 γκραβούρες έναντι 12.000  




Συνέχεια στο θέμα που δημιουργήθηκε στην προηγούμενη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου με την επιχείρηση να αποσιωπηθεί η υπόθεση της προμήθειας γκραβούρων αό την Περιφέρεια, δίνει η παράταξη Λαϊκή Συσπείρωση. 
Σε ερώτηση που κατέθεσε εν όψει της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου, καταθέτει σειρά ερωτημάτων που προέκυψαν μετά το δημοσίευμα της εφημερίδας Καθημερινή Ενημέρωση για την προμήθεια ποσότητας γκραβούρων έναντι 12.000 ευρώ (!) με την ηγεσια της Περιφέρειας όχι μόνο να αρνείται να δώσει στοιχεία αλλά και να εξαφανίζει το φύλλο της εφημερίδας που είχε διανεμηθεί στην αίθουσα του συμβουλίου!
Στην ερώτησή της η Λαϊκή Συσπείρωση αναφέρει: «Η Κερκυραϊκή εφημερίδα (Καθημερινή Ενημέρωση) το Σάββατο 01/12/12 είχε δημοσίευμα που αφορούσε την παραγγελία, από την Περιφερειακή Αρχή, 1000 γκραβούρων έναντι ενός υπέρογκου ποσού 12.000 ευρώ. Δημοσίευσε επίσης ότι υπήρξε άρνηση από την Περιφέρεια να της παραχωρηθούν στοιχεία. Σημειωτέον ότι τη μέρα εκείνη εξαφανίστηκαν από την αίθουσα συνεδριάσεων του Π.Σ. 40 φύλλα που είχαν σταλεί για τους Περιφερειακούς Συμβούλους. Ε-νέργεια που είναι και απαράδεκτη και αντιδημοκρατική.
Ρωτάμε πόσο το πραγματικό κόστος των γκραβούρων, που διατέθηκαν αυτές, γιατί αρνηθήκατε την ενημέρωση στον δημοσιογράφο της Καθημερινής Ενημέρωση, και γιατί εξαφανίστηκαν τα φύλλα της εφημερίδας από την αίθουσα του Π.Σ.;»

Άλλες ερωτήσεις

Η Λαϊκή Συσπείρωση κατέθεσε μία ακόμα σειρά ερωτήσεων προς συζήτηση στη συνεδρίαση:
1) Σε προηγούμενη συνεδρίαση του Π.Σ είχε παρθεί απόφαση ένταξης στο ΕΣΠΑ το έργο εκβά-θυνσης του δίαυλου Λευκάδας ύψους περίπου 23.000.000€.
Σε σχετική ερώτησή μας είχατε απαντήσει ότι στο έργο εντάσσεται και η αναπαλαίωση του φρουρίου της Αγίας Μαύρας. Όμως το έργο αυτό είναι αρχαιολογικού χαρακτήρα. Ασφαλώς και πρέπει να γίνει. Όμως έπρεπε να ενταχθεί στα έργα του υπουργείου πολιτισμού και από αυτό το υπουργείο  να χρηματοδοτηθεί και όχι να αφαιρούνται κονδύλια από το Περιφερειακό πρόγραμμα των Ιονίων Νήσων. Κονδύλια που θα μπορούσαν να κατευθυνθούν σε απαραίτητα έργα στην Λευκάδα π.χ αντιπλημμυρικά έργα, αντισεισμικά έργα, βελτίωση του οδικού δικτύου κλπ.
Τώρα πληροφορούμαστε ότι ιδιωτικοποιούνται 35 στρέμματα θαλάσσιας έκτασης δίπλα στο δίαυλο, για την κατασκευή μαρίνας μεγάλων σκαφών, η οποία προφανώς θα δοθεί σε ιδιώτες.
Τα ερωτήματα είναι: 
-    Γιατί ιδιωτικοποιούνται 35 στρέμματα της λιμνοθάλασσας και σε ποιον δίνονται;
-    Η κατασκευή της νέας μαρίνας θα χρηματοδοτηθεί από το συγκεκριμένο κονδύλι για τον δίαυλο της Λευκάδας ή από άλλο;
-    Θα είναι έργο ΣΔΙΤ(Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα) και ποια η συμμετοχή του δημόσιου;

Υπάρχει απόφαση του πρώην Υπουργού Μεταφορών κ. Βορίδη, για την δημοπράτηση υπο-θαλάσσιας σήραγγας, για την ζεύξη Αιτωλοακαρνανίας-Λευκάδας.
Το έργο προβλέπεται να γίνει με σύμβαση παραχώρησης δηλαδή θα δοθεί σε ιδιωτική εταιρεία για να κατασκευαστεί αλλά και για να το εκμεταλλευτεί για πολλά χρόνια. Και το έργο αυτό θα καταστρέψει μέρος της λιμνοθάλασσας. Επιπλέον θα κάνει πανάκριβη την είσοδο στην Λευκά-δα γιατί η ιδιωτική εταιρεία θα επιδιώξει το μέγιστο κέρδος. Άρα θα επιβαρυνθούν οι κάτοικοι της Λευκάδας και των μικρότερων νησιών και οι επισκέπτες των νησιών αυτών. Η υπάρχουσα γέφυρα εξυπηρετεί και τους κατοίκους και τους επισκέπτες του νησιού και μάλιστα δωρεάν. Φαίνεται ότι οι κυβερνώντες και εσείς θεωρείται την δωρεάν πρόσβαση στην Λευκάδα, στο Μεγανήσι και τα άλλα νησιά ως υπερβολική πολυτέλεια και για αυτό παραχωρείται την πρό-σβαση στα νησιά για άγρια κερδοφορία σε βάρος των κατοίκων και των επισκεπτών σε ιδιωτι-κή εταιρεία.
Προφανώς όλους αυτούς τους σχεδιασμούς του Υπουργείου τους γνωρίζατε όταν εντάσσατε το έργο της διάνοιξης του Διαύλου της Λευκάδας και χαρίζατε 1,1εκ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία που τάχα θα έλεγχε τεχνικά το έργο…
Η διάνοιξη του Διαύλου, η αναπαλαίωση του φρουρίου της Αγ. Μαυράς, η υποθαλάσσια ζεύξη, η νέα Μαρίνα αποτελούν συνδυασμένη παρέμβαση με δημόσιο χρήμα για να κερδοφορήσουν μεγάλες εταιρείες σε βάρος του Λευκαδίτικου λαού.
Ρωτάμε:    
α) Τι θέση παίρνεται για την εξαγγελθείσα υποθαλάσσια ζεύξη Αιτωλοακαρνανίας – Λευκάδας και την παραχώρηση της σε εταιρεία; 
β) Αν θα καταργηθεί η υπάρχουσα γέφυρα όταν και αν κατασκευαστεί η υποθαλάσσια ζεύξη;      

Όπως είναι γνωστό από το 2008 έχει γίνει κατολίσθηση στο Τεμπλόνι και έχει δημιουργηθεί μεγάλη καταβόθρα δίπλα από το σπίτι του κ. Σουριανού. Επίσης κοντά βρίσκονται και άλλα σπίτια και αποθήκες κατοίκων.
Η παρέμβαση που έχει γίνει μέχρι τώρα (ρίχτηκαν μπάζα μέσα στην καταβόθρα) δεν λύνει το πρόβλημα. Αντίθετα αυτό συνεχίζεται με συχνές δονήσεις και κίνδυνο νέων κατολισθήσεων. Το σπίτι του κ. Σουριάνου παραμένει επισφαλές, όπως και διπλανά σπίτια και αποθήκες.
Κατά την γνώμη μας στην οικογένεια του κ. Σουριανού πρέπει άμεσα να παραχωρηθεί σπίτι με ενοίκιο που θα πληρώνει η Περιφέρεια από το κονδύλι που είναι για τις φυσικές καταστροφές και στη συνέχεια να δοθεί σπίτι κατοικήσιμο από αυτά που έχει στην ιδιοκτησία του ο Δήμος Κέρκυρας. Θεωρούμε επίσης ότι πρέπει να αποδοθεί στην οικογένεια Σουριανού το επίδομα των 25000 ευρώ που έχει ειδοποιηθεί ότι έχει εγκριθεί από την Πρόνοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ