Η ολοκληρωτική θεωρία των άκρων. Ο σκεπτόμενος Καλλιτέχνης και τα κόπρανα που νόμιζαν πως ήταν ακριβό άρωμα
Αναρτήθηκε από τον/την redship στο 14 Μαρτίου , 2014
Το άστρο του Notis Σφακιανάκης ως “μεγαλύτερος τραγουδιστής της τελευταίας 20ετίας” έλαμψε στην καρδιά της εποχής του -κατ΄ αυτόν- νεοελληνικού βόθρου. Το άστρο του Notis Σφακιανάκης ως “μεγαλύτερος τραγουδιστής της τελευταίας 20ετίας” έλαμψε σε μαγαζιά με τόνους γαρύφαλλα, 200 ευρώ το μπουκάλι, 15.000 ευρώ νυχτοκάματο, νεοελληνική επιδειξιομανία, βλαχομπαρόκ νεοπλουτίστικη αισθητική, διεφθαρμένους πολιτικούς, εθνικούς εργολάβους-νταβατζήδες, καναλάρχες, τραπεζίτες, μπράβους και αρχιμαφιόζους στα πρώτα τραπέζια πίστα.
Ο βόθρος τότε δεν ενοχλούσε τον Notis γιατί έπαιρνε 15.000 ευρώ
κάθε βράδυ για να πλατσουρίζει στην επιφάνειά του. Ο βόθρος ενοχλεί τώρα
τον Notis γιατί αυτός γέρασε και βρέθηκαν κάποιοι άλλοι νεώτεροι να
πλατσουρίζουν στην επιφάνειά του και τον αντικατέστησαν. Αν και
αδικημένοι σε σχέση με τον Notis, με πολύ μικρότερα πλέον νυχτοκάματα. Ο
Notis είναι το αντιπροσωπευτικότερο δείγμα της σαπισμένης ως το κόκαλο
ελληνικής κοινωνίας.
αναδημοσίευση από projector revolt
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου