ΔΑΝΙΑ
Η «κυβερνώσα αριστερά» εφαρμόζει αντιεκπαιδευτική μεταρρύθμιση
Μετά
τη λήξη του «λοκ άουτ» που κήρυξε η «αριστερή» κυβέρνηση της Δανίας
ενάντια στους δασκάλους πριν ένα χρόνο και την κατάργηση της Συλλογικής
Σύμβασης, αφού πια οι συνθήκες και οι όροι εργασίας του κάθε δάσκαλου
καθορίζονται από τον αρμόδιο διευθυντή του σχολείου, το υπ. Παιδείας
προχώρησε στην επιβολή της λεγόμενης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι δήμοι αναλαμβάνουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση της μεταρρύθμισης
που προβλέπει ότι οι δάσκαλοι θα διδάσκουν περισσότερες ώρες σε βάρος
των ωρών προετοιμασίας παρά τις αντιδράσεις όλων των αρμόδιων φορέων,
και το σχολείο θα λειτουργεί περισσότερες ώρες.
Είναι φανερό ότι χωρίς προετοιμασία δεν μπορεί να γίνει ποιοτική διδασκαλία, όταν μάλιστα έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός μαθητών ανά τάξη. Επίσης, στο ημερήσιο πρόγραμμα εντάσσεται και ώρα για παιχνίδι, στο όνομα της καλύτερης άθλησης, αλλά ο στόχος είναι, όπως λένε φορείς των εργαζομένων, η μείωση των ωρών λειτουργίας των ελεύθερων δημοτικών σταθμών όπου τα παιδιά μπορούν να πηγαίνουν μετά το σχολείο.
Με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση η κυβέρνηση αποβλέπει και στην εντατικοποίηση και αποδοτικότητα των εργαζόμενων στο δημόσιο και μάλιστα σε κλάδους όπως των δασκάλων στους οποίους για αντικειμενικούς λόγους είναι δύσκολη η εισαγωγή φτηνών εργαζομένων από άλλες χώρες. Ταυτόχρονα, ιδιωτικά δημοτικά σχολεία φυτρώνουν σαν μανιτάρια και σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα το 17% των γονέων σκοπεύουν να μεταφέρουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία. Βέβαια, πρόκειται για γονείς που το εισόδημά τους επιτρέπει τέτοιες επιλογές και όχι για εργαζόμενους των λαϊκών στρωμάτων.
Είναι φανερό ότι χωρίς προετοιμασία δεν μπορεί να γίνει ποιοτική διδασκαλία, όταν μάλιστα έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός μαθητών ανά τάξη. Επίσης, στο ημερήσιο πρόγραμμα εντάσσεται και ώρα για παιχνίδι, στο όνομα της καλύτερης άθλησης, αλλά ο στόχος είναι, όπως λένε φορείς των εργαζομένων, η μείωση των ωρών λειτουργίας των ελεύθερων δημοτικών σταθμών όπου τα παιδιά μπορούν να πηγαίνουν μετά το σχολείο.
Με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση η κυβέρνηση αποβλέπει και στην εντατικοποίηση και αποδοτικότητα των εργαζόμενων στο δημόσιο και μάλιστα σε κλάδους όπως των δασκάλων στους οποίους για αντικειμενικούς λόγους είναι δύσκολη η εισαγωγή φτηνών εργαζομένων από άλλες χώρες. Ταυτόχρονα, ιδιωτικά δημοτικά σχολεία φυτρώνουν σαν μανιτάρια και σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα το 17% των γονέων σκοπεύουν να μεταφέρουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία. Βέβαια, πρόκειται για γονείς που το εισόδημά τους επιτρέπει τέτοιες επιλογές και όχι για εργαζόμενους των λαϊκών στρωμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου