7 Νοε 2016

Κατηγορούμαι γιατί δεν πέθανα δουλεύοντας ...


Αναγκάστηκα να δουλέψω στα 13 μου χρόνια! Έτσι τα έφερε η ζωή. Έπρεπε να βγάλω μεροκάματο για να θρέψω κι άλλον κόσμο. Δούλεψα συνολικά 42 χρόνια. Βγήκα σε σύνταξη στα 55 μου, δουλεύοντας τα τελευταία 15 χρόνια σ’ έναν πρώην δημόσιο οργανισμό. Η σύνταξη που πήρα ήταν ανάλογη με τις ασφαλιστικές εισφορές που κατέβαλα αυτά τα 42 χρόνια. Βέβαια δεν ήταν απολύτως ανάλογη διότι για να πάρω πίσω τις ασφαλιστικές εισφορές που κατέβαλα πρέπει να ξεπεράσω τα 100 που μάλλον δεν θα τα ξεπεράσω!
Βρέθηκα σε μια τηλεοπτική εκπομπή με διάφορους τεμπέληδες χαρτογιακάδες, που όταν εγώ δούλευα εκείνοι μάζευαν πτυχία (σέβομαι τη γνώση γιατί με αυτήν πήγε μπροστά η κοινωνία και δεν μιλάω συνολικά για τους ανθρώπους που έκαναν κόπο να σπουδάσουν. Μιλώ για τους τεμπέληδες που είχα απέναντί μου στην τηλεοπτική εκπομπή και που δεν εκτιμούν τη δική μου δουλειά). Ένας από τους τεμπέληδες λοιπόν με ρώτησε πόσα χρήματα παίρνω σύνταξη και του απάντησα 2.700 ευρώ. Άρχισε τότε την ανάλυση για κόσμο που παίρνει 500 ευρώ σύνταξη, για κόσμο που ψάχνει στα σκουπίδια, για κόσμο που δεν έχει να φάει.
Μα οι ασφαλιστικές εισφορές μου ήταν για να πάρω σύνταξη 4.000 ευρώ! Τα πλήρωνα αυτά! Χρήματα που καταβάλλονταν στο όνομά μου πήγαιναν στα ταμεία για τις ασφαλιστικές εισφορές! Αντίστοιχα αυτός που παίρνει 500 ευρώ σύνταξη θα έπρεπε να πάρει 1.500 ευρώ γιατί γι’ αυτά τα χρήματα πληρώσαμε τις ασφαλιστικές εισφορές. Τα λεφτά από την εργασία μας καταβλήθηκαν από εμάς προς τα ταμεία. Τα λεφτά από τα ταμεία τα έφαγαν σε επενδύσεις οι πλουτοκράτες, στους οποίους τα επένδυσαν οι διάφοροι τεμπέληδες σαν κι αυτούς που είχα απέναντί μου και με μαστίγωναν στην τηλεοπτική εκπομπή. Δηλαδή έφαγαν τα λεφτά, τα έκλεψαν κανονικά και τώρα μου ζητούν τα ρέστα γιατί η σύνταξή μου είναι μεγάλη σε σχέση με την σύνταξη των 500 ευρώ. Επίσης όταν η υποκατώτατη σύνταξη θα γίνει 200 ευρώ τότε και η σύνταξη των 1.000 ευρώ θα φαίνεται μεγάλη και κάποιος τεμπέλης θα ωθήσει τους πεινασμένους να λιθοβολήσουν τον μισοχορτάτο!
Κοινωνικός αυτοματισμός! Πολιτική αλητεία! Αλητάκοι εκπαιδευμένοι στο να ωθούν τον πεινασμένο εναντίον του φτωχού! Γιατί παίρνει αυτός τόσα ενώ εσύ παίρνεις πιο λίγα;! Λέω εγώ, μα γιατί να μην παίρνει κι ο άλλος όσα παίρνω εγώ! Γιατί η εξίσωση να μη γίνει προς τα πάνω και να γίνει προς τα κάτω;! Μα τότε πως θα κατέκλεβαν τα ασφαλιστικά ταμεία;!
Ας το θέσω διαφορετικά το ζήτημα. Κατέθεσα στην τράπεζα 1.000.000 ευρώ. Συμφώνησα πριν 42 χρόνια κι έναν νόμιμο τόκο 10%! Πάω να τα πάρω και μου λένε ότι το ποσό που έχει συγκεντρωθεί στα 42 αυτά χρόνια ανέρχεται στις 500.000 ευρώ!! Εξεγείρομαι! Τους φωνάζω κλέφτες! Έρχεται ο διευθυντής μαζί με την αστυνομία και με ρίχνουν στην κλούβα. Καθώς ένας χωροφύλακας με κλωτσάει για να μπω, ο διευθυντής πολύ ευγενικά μου εξηγεί ότι τα capital controls είναι νόμιμα στον καπιταλισμό!
Δουλειά λοιπόν μέχρι τον τάφο για να μπορούν οι καλοί πλουτοκράτες με το παρασιτικό τεμπέλικο προσωπικό τους να κλέβουν τον κόπο μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ