Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς τις διαδηλώσεις
του Τζήμερου; Ήταν και αυτή μια κάποια διασκέδαση… Δεν έχει σημασία ότι
δε θυμάστε καμία από αυτές, αρκεί που τις φαντάζεται ο ίδιος. Τι θα πει,
δεν είναι διαδηλώσεις, αλλά κοινοποιήσεις στο ίντερνετ, το μόνο χώρο
όπου κανείς μπορεί να πέσει – τυχαία κυρίως – πάνω στην ύπαρξη της
Δημιουργίας Ξανά και κατά βάση του προέδρου της (μας διαφεύγει αν την
ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές υπήρχαν και άλλα μέλη στο εν λόγω
ίδρυμα …εχμ κόμμα); “Αναρτώ, άρα υπάρχω” θα μπορούσε να είναι το
κεντρικό σύνθημα στην επόμενη – διαδικτυακή πάντα – εκστρατεία του.
Με αυτή τη φωτό επέλεξε να χαιρετίσει ο επικεφαλής της Δημιουργίας
Ξανά ( τον νόμο της κυβέρνησης που χτυπά τις διαδηλώσεις, βαθιά
λυπημένος που ακόμα και ένας πωλητής κηραλοιφών βρίσκεται στη βουλή,
αλλά εκείνος όχι, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες και μια κατά τα
πρώτα χρόνια όχι ασήμαντη προβολή από τα μίντια. Αυτό δεν τον εμποδίζει
ωστόσο να προσπαθεί να αποδείξει τη χρησιμότητα του στην κυβέρνηση και
συνολικά το σύστημα, ευθυγραμμιζόμενος με την κατασταλτική λογική και
προτείνοντας ρηξικέλευθες μεθόδους έκφρασης. Ξέρετε πόσες κυβερνήσεις θα
έπεφταν αν όλοι οι πολίτες αναρτούσαν θυμωμένα ιμότζι στα στάτους τους;
Όσο για τα “εκατομμύρια μάτια” που υποτίθεται ότι μπορεί κανείς να κερδίσει από το ίντερνετ, αντί με παλιομοδίτικες μεθόδους όπως οι πορείες, αναρωτιέται κανείς γιατί η ΔΗ.ΞΑΝ μέσα στα τόσα χρόνια από την ίδρυσή της το 2011 δεν κατόρθωσε ούτε την εποχή της μεγαλύτερης προβολής της (όχι μόνο διαδικτυακής) να ξεπεράσει το 2,15% των ψήφων κι αυτό μόνο στις πρώτες εκλογές του ’12, φλερτάροντας έκτοτε με τη μονάδα και συνήθως με το μηδέν μπροστά στην υποδιαστολή.
Τι είναι πιο ενοχλητικό από τις βαθιές αναλύσεις του Τζήμερου; Ένας Τζήμερος με ντουντούκα στη συγκέντρωση Μένουμε Ευρώπη.
Ένας καλός διαφημιστής ξέρει πάντα ότι το παν είναι να κάνεις θόρυβο για το προϊόν σου, ιδίως αν δεν έχει κανένα περιεχόμενο να πουλήσει.Κι όταν το προϊόν είναι τενεκές, ως γνωστόν ο κρότος είναι πάντα μεγαλύτερος.
Όσο για τα “εκατομμύρια μάτια” που υποτίθεται ότι μπορεί κανείς να κερδίσει από το ίντερνετ, αντί με παλιομοδίτικες μεθόδους όπως οι πορείες, αναρωτιέται κανείς γιατί η ΔΗ.ΞΑΝ μέσα στα τόσα χρόνια από την ίδρυσή της το 2011 δεν κατόρθωσε ούτε την εποχή της μεγαλύτερης προβολής της (όχι μόνο διαδικτυακής) να ξεπεράσει το 2,15% των ψήφων κι αυτό μόνο στις πρώτες εκλογές του ’12, φλερτάροντας έκτοτε με τη μονάδα και συνήθως με το μηδέν μπροστά στην υποδιαστολή.
Τι είναι πιο ενοχλητικό από τις βαθιές αναλύσεις του Τζήμερου; Ένας Τζήμερος με ντουντούκα στη συγκέντρωση Μένουμε Ευρώπη.
Ένας καλός διαφημιστής ξέρει πάντα ότι το παν είναι να κάνεις θόρυβο για το προϊόν σου, ιδίως αν δεν έχει κανένα περιεχόμενο να πουλήσει.Κι όταν το προϊόν είναι τενεκές, ως γνωστόν ο κρότος είναι πάντα μεγαλύτερος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου