26 Φεβ 2020

Κοιταζοντας τις πίσω μου σελίδες - Οι καιροί αλλάζουν


Δεν χρειάζεται να το πω πως το μπλογκ έχει πολύ μικρή δραστηριότητα αυτά τα τελευταία χρόνια αφού αυτό είναι ολοφάνερο.
Ο χρόνος είναι ελάχιστος και αυτά που έχω να κάνω πάρα πολλά.
Παρ' όλα αυτά κοιτάζοντας πίσω στις σελίδες του μπλογκ βλέπω ένα πολύ μεγάλο αριθμό σημαντικών γεγονότων που καλύφθηκαν με όση πληρότητα μπορούσα και άντεχα, πολλές φορές τρέχοντας σαν τρελός εδώ κι εκεί ή δουλεύοντας ως αργά για να βρω το υλικό και στη συνεχεια να ολοκληρώσω ένα άρθρο.
Ηταν κάποιες φορές και κάποιες περίοδοι που κι εγώ απορούσα πως έβγαιναν όλα αυτά. Κι ακόμα απορούσα με την προσοχή που κέρδιζε το μπλόγκ με χιλιάδες αναγνώσεις καθημερινά.

Ξέρω φυσικά πως οι εποχές αλλάζουν, πως η είσοδος των μεγάλων ΜΜΕ στο διαδίκτυο έσπρωξε στην άκρη τα μπλογκ, αλλά και πως δεν μπορούν να γίνουν όλα όσα έχω στο μυαλό μου και πως πάντα θα υπάρχουν ένας σωρός από πράγματα που θα ήθελα να προλάβω αλλά δεν...
Παρ' όλα αυτα και για ουσιαστικούς αλλά και για συναισθηματικούς προσωπικούς λόγους θα άξιζε να ζωντανέψω όσο μπορώ αυτό το μπλογκ.
Θα δούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ