30 Μαΐ 2016

Συνελόντι ειπείν: Αλέξη, προχώρα!

 Συνελόντι ειπείν: Αλέξη, προχώρα!


Το σημερινό κείμενο επέχει ρόλο συγγνώμης. Μιλάω για την συγγνώμη που οφείλω σε όλα εκείνα τα φιλαράκια μου που στηρίζουν την πρωτοδεύτερη φορά αριστερά και τόσον καιρό τα κορόιδευα. Παιδιά, παίρνω πίσω όλα τα ειρωνικά μου σχόλια καθ' όσον άκουσα με προσοχή τις κυβερνητικές θέσεις και αναθεώρησα τις απόψεις μου. Δείτε τι εννοώ:


Ο κ. Γεώργιος Δημαράς σε στιγμές άφατου θρήνου

Θρηνώ για την άνεργη νεολαία που δεν έχει στον ήλιο μοίρα αλλά είναι ανάμεσα στην απελπισία και στην παραίτηση. Θρηνώ και για την αριστερά που αναγκάζεται να ψηφίζει πράγματα έξω από τα πιστεύω της. Θρηνώ για την παράδοση σε ξένους των αεροδρομίων, των λιμανιών και γενικά των υποδομών τής πατρίδας μας, γιατί οι κυβερνήσεις δανείζονταν επί δεκαετίες χωρίς να σκέπτονται τις συνέπειες. Θρηνώ για την μερική υποδούλωση των ελλήνων και της πατρίδας μου στις πολυεθνικές και ξένες κυβερνήσεις. Θρηνώ γιατί θα ψηφίσω μέτρα που δεν θέλω αλλά δεν έχω άλλη εναλλακτική για την πατρίδα μου. Δεν θέλω να έρθουν επίσης στην κυβέρνηση αυτοί που κατέστρεψαν το παρόν και το μέλλον της χώρας μου. [Γεώργιος Δημαράς, βουλευτής ΣυΡιζΑ]

Μια ζωή το όνειρο του έλληνα ήταν να μπει στο Δημόσιο. Λέγαμε, μπήκαμε στο δημόσιο, ας βρούμε τώρα και μια δεύτερη δουλειά. Το δημόσιο κατάντησε για πολλούς ένας παράδεισος τεμπέληδων (εννοείται ότι δεν είναι όλοι έτσι). Πρέπει όμως επιτέλους να σταματήσουμε αυτή τη λογική. (...) Δεν μας τρομάζουν τα 99 χρόνια διάρκειας του ταμείου αποκρατικοποιήσεων. Εδώ η Ελλάδα ήταν υπό τουρκική σκλαβιά για 400 χρόνια και άντεξε. Είμαστε ανθεκτικός λαός. (...) Είμαστε ανίκανοι ως κράτος από μόνοι μας να διαχειριστούμε τη δημόσια περιουσία, αυτό έχει αποδειχτεί εδώ και δεκαετίες. Είναι αναγκαία η αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας. Το πρώην ΤΑΙΠΕΔ είχε την έννοια της πώλησης, το νυν ταμείο αποκρατικοποιήσεων έχει τη λογική της αξιοποίησης. [Άννα Βαγενά, βουλευτής ΣυΡιζΑ]

Θα επιστρέψουν το ΕΚΑΣ αυτοί που δεν το δικαιούνται. Είναι παρά πολύς κόσμος που δεν δηλώνει τα πραγματικά του εισοδήματα και δεν το δικαιούνται. Καταλάβατε; Δεν το δικαιούνται. Υπάρχουν παρά πολλοί δυστυχώς τέτοιοι άνθρωποι, οι οποίοι παρανόμως έπαιρναν το ΕΚΑΣ. Από αυτούς θα κοπεί και θα ζητηθεί να επιστραφεί. [Ευαγγελία Καρακώστα, βουλευτής ΣυΡιζΑ]

Οι θεσμοί είχαν προτείνει να αυξηθεί από το 13% στο 23% ο ΦΠΑ στο νερό και στο ρεύμα, που θα έπληττε πολύ σοβαρά όλες τις οικογένειες, ακόμη και τις πιο αδύναμες. Αντί αυτού, προσπαθήσαμε αυτό το ποσό να μοιραστεί σε διάφορα είδη. Δηλαδή, επειδή δύσκολα συμβαίνει και να πίνεις πολύ και να καπνίζεις πολύ και να πηγαίνεις να πίνεις πολλούς καφέδες, δηλαδή πρέπει να συμπίπτουν πάρα πολλά πράγματα για να επιβαρυνθεί σοβαρά ένα νοικοκυριό, γι' αυτό μοιράστηκε. [Αφροδίτη Θεοπεφτάτου, βουλευτής ΣυΡιζΑ]

Γι' αυτό ακριβώς ψηφίστηκε (ενν.: η κυβέρνηση) τον Σεπτέμβριο, για να μετακυλήσει όσο μπορεί τα βάρη στους μενουμευρωπαίους, και αυτό ακριβώς κάνει. [Γεώργιος Κυρίτσης, βουλευτής ΣυΡιζΑ]

Η αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά είναι μια πράξη εγκληματική, είναι μια απόφαση αντισυνταγματική και είναι μια απόφαση για την οποία πρέπει να σας πω ότι δώσαμε μεγάλη μάχη μέσα κι έξω από την βουλή. [Παναγιώτης Καμμένος, πρόεδρος ΑνΕλ και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης]

Η κ. Αφροδίτη Θεοπεφτάτου αναλύει σημειολογικώς τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια

Συνελόντι ειπείν:

(α) Θα πάψω να κλαίω, θα σκουπίσω τα μάτια μου και θα υποστώ με εγκαρτέρηση την αφαίμαξη που υφίσταμαι από το αριστερό νυστέρι, διότι δεν υπάρχει άλλη λύση για την πατρίδα μου. Επί πλέον, έτσι δεν κινδυνεύω να ξανάρθουν στην εξουσία η δεξιά ή το ΠαΣοΚ, που με χειρουργούσαν με στομωμένα νυστέρια. Όχι πια! Δεξιά και ΠαΣοΚ πρέπει να μείνουν για πάντα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας!

(β) Θα νιώσω περήφανος ως έλλην και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να αποδειχτώ άξιος απόγονος του Κολοκοτρώνη, του Καραϊσκάκη και του Νικηταρά τού τουρκοφάγου. Κι αν είμαι κι απ' την μοίρα βλογημένος, μπορεί να ζήσω κι ένα νέο '21, άσχετα αν καταλήξω σουβλιστός σαν τον Θανάση Διάκο. Για να μη πω για το πόσο πιο εύκολα θα είναι τα πράγματα, αφού τώρα κανείς δεν θα μου αρπάξει την περιουσία μου αλλ' απλώς θα την αξιοποιήσει (για πάρτη μου, υποθέτω). Άλλωστε, δεν υπάρχει λόγος να στενοχωριέμαι αφού δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος.

(γ) Θα αναθεωρήσω την γνώμη που έχω τόσα χρόνια για την μάνα μου. Για να της κόψουν το ΕΚΑΣ, θα πει πως τόσα χρόνια έκλεβε το κράτος. Δηλαδή, η μάνα μου έχει την κύρια ευθύνη για την κατάντια της πατρίδας μου άρα η μάνα μου φταίει για τα μνημόνια και για όσα δεινά περνάω εγώ σήμερα. Μάνα είναι αυτή ή ο διάολος μεταμορφωμένος;

(δ) Θα προσυπογράψω τον φωτισμένο και προφητικό στίχο τού Χρήστου Κυριαζή, ο οποίος πριν 25 χρόνια φώναζε πως τα καλύτερα τα σπίτια κλείνουν από τα τσιγάρα, τα ποτά και τους καφέδες που απαιτούνται για να αντέξει κανείς τα ξενύχτια. Καιρός είναι να βάλω μια σειρά στην ζωή μου: ή καφέ το πρωί ή ποτό το βράδυ. Ποτέ και τα δυο μαζί! Και το τσιγάρο με ρέγουλα.

(ε) Θα αισθανθώ ευτυχής που παραμένω κολλημένος κομμουνιστής με ξύλινη γλώσσα, η οποία εδώ και δεκαετίες επιμένει να σκούζει "Όχι στην ΕΟΚ των μονοπωλίων". Επομένως, κανείς δεν μπορεί να με κατηγορήσει ως μενουμευρωπαίο και πολύ χαίρομαι που η φοροκαταιγίδα της κυβέρνησης θα πλήξει μόνο τους μενουμευρωπαίους ενώ για μένα θα ξημερώσουν καλύτερες μέρες. Κι αν ρωτάτε πώς θα ξέρει η κυβέρνηση ότι εγώ δεν είμαι μενουμευρωπαίος, η απάντηση είναι απλή: θα κάνω δήλωση ότι "υποστηρίζω τον κομμουνισμόν και τας παραφυάδας αυτού". Έτσι, θα πάρω και εκδίκηση για τον μακαρίτη τον πατέρα μου, που χρόνια τον πιλατεύανε να υπογράψει δήλωση περί του αντιθέτου.

Η κ. Ευαγγελία Καρακώστα αποκαλύπτει την φοροδιαφυγή των συνταξιούχων

(στ) Θα επανεξετάσω την ακύρωση των πλάνων μου για διακοπές κάπου στο Αιγαίο. Μέχρι τον Αύγουστο που θα φύγω, όλο και κάποιο δικαστήριο θα έχει ακυρώσει την εγκληματική και αντισυνταγματική αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά, οπότε οι διακοπές μου θα ξαναγίνουν εφικτές. Δεν είναι τυχαίο ότι ο κ. Καμμένος έκανε την σχετική δήλωση την επόμενη ακριβώς ημέρα τής ψήφισης του σχετικού νόμου (με τις ψήφους και των ΑνΕλ, μη ξεχνιόμαστε).

Last but not least: Πολύ χαίρομαι που διαπιστώνω ότι η κυβέρνησή μας στρέφεται όλο και περισσότερο προς κομμουνιστικές επιλογές. Συνεπώς... Αλέξη, προχώρα! Σε θέλει όλη η χώρα! Μη κοιτάς που το ΚΚΕ σου πάει κόντρα. Οι γνήσιοι κομμουνιστές είμαστε μαζί σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ