15 Φεβ 2012

Εκμετάλλευση της απόγνωσης των ανέργων - Καταγγελία για την DousisCom


Εκμετάλλευση της απόγνωσης των ανέργων - Καταγγελία για την DousisCom 
Αγαπητοί Σύντροφοι του Redfly Planet,
είχα μια μικρή περιπέτεια στο χώρο της δημοσιογραφίας τον τελευταίο καιρό και φαντάζετε η μόνη λύση για να ακουστούν κάποια πράγματα και να μην την πατήσουν και άλλοι όπως και εγώ!


Είμαι 24 χρόνων, απόφοιτος της Φιλοσοφικής Ιωαννίνων πλεον. Έχοντας εργαστεί από τα μαθητικά μου χρόνια σε ταβέρνες, καφετέριες, μπαράκια, καθαριστήρια χαλιών, διανομή φυλλαδίων κ.α. (χώρις να έχω ούτε ένα ένσημο σήμερα γιατί ήμουν  ΠΑΝΤΑ ανασφάλιστος) εργάστηκα και για 2 χρόνια κατά την διάρκεια των σπουδών μου, σε τοπικό έντυπο της πόλης ως δημοσιογράφος και αυτή ήταν και η πρώτη επαφή μου με το χώρο. Όταν ολοκλήρωσα την στρατιωτική μου θητεία λοιπόν (για όσους είναι προκατελειμένοι, σαν τον προηγούμενό μου εργοδότη και με πει αναρχοκομμουνιστή: στις Ειδικές Δυνάμεις λόγω υψηλού πατριωτικού φρονήματος τρομάρα μου), πίστευα ό,τι με έμαθαν από μικρό παιδί, δηλαδή ότι οι καλοί και όσοι προσπαθούν δε βγαίνουν χαμένοι. Έτσι λοιπόν μετά από ένα 3μηνο ανεργίας, ψάχνοντας στο χώρο της εκπαίδευσης, αποφάσισα να στείλω ένα βιογραφικό σε μια εκδοτική εταιρεία που ζήταγε δημοσιογράφους μέσω αγγελίας. Μετά από 2 μήνες δουλειάς 10 και 12 ωρών, με γενικόλογες υποσχέσεις για πρόσληψη, μου ξεκαθάρισαν οτι θα πρέπει να δουλεύω τουλάχιστον από 3 έως 6 μήνες απλήρωτος ώστε να απαιτήσω δεδουλευμένα έστω και τα έξοδα των μετακινήσεων μου!




 Η εταιρεία Dousiscom με εκδότη τον Τάσο Δούση βάζοντας επανελειμένα αγγελίες μέχρι και πρόσφατα, δήθεν ότι ζητάει δημοσιογράφους καταφέρνει να εκδίδει εκμεταλευόμενη τους απελπισμένους ανέργους, 2 επιλέον μηνιαία έντυπα εν καιρό κρίσης, τα οποία τα διαφημίζει και με τηλεοπτικά spot!
 Οι "δόκιμοι" στην εταιρεία αυτή τη στιγμή είναι τουλάχιστον 10 και οι οποίοι ανακυκλώνονται όταν ξυπνήσουν , με τους επόμενους που συρρέουν λόγω ανεργίας, να απαντήσουν στην αγγελία! Οι "δόκιμοι" φυσικά χρησιμοποιούνται ως τρομοκρατία στους ήδη προσληφθέντες υπαλλήλους, για ενδεχόμενες μειώσεις ή καθηστερήσεις μισθών κ.λ.π. Δουλεύουν όλοι ακόμα και τις μέρες που έχει κυρήξει απεργία και η ίδια η ΕΣΗΕΑ! 


 Το πρόσωπο της εργοδοσίας στο σύνολο των M.Μ.Ε. γίνεται ακόμα πιο προφανές αν συνυπολογίσετε οτι εκτός από τη γενική πλύση εγκεφάλου που προσφέρουν μέσω του lifestyle αυτοί οι κύριοι, μιλούν στα editorials τους για την ευθύνη που έχουν είτε οι δημόσιοι υπάλληλοι, είτε τα μικρομάγαζα που δεν κόβουν αποδείξεις ή η γενικότερη νοοτροπία του Ελληνάρα για την κατάσταση της χώρας! Η υποκρισία περισεύει από τους κυρίους του σιναφιού αυτού καθώς όχι μισθό δεν καταβάλλουν στους εργαζόμενους αλλά ούτε τις νόμιμες ασφαλιστικές εισφορές προς το κράτος! Μήπως έτσι φτάσανε τα ταμεία εδώ "κύριε" Δούση;


 Η κατάσταση στις εταιρείες του Δούση είναι γνωστή εδώ και αρκετό καιρό τελικά, απλά εγω δεν το γνώριζα και έπεσα θύμα. Σας παραπέμπω σε σχετικό link διαμαρτυρίας από το 2009 http://katalipsiesiea.blogspot.com/2009/02/icons-travellers.html όπου τότε ο κύριος Δούσης έβγαζε ένα μόνο μηνιαίο έντυπο. Όσο αυξάνεται λοιπόν η ανεργία και η φτώχεια η Dousiscom αναπτύσσεται με την παραγωγική εργασία απλήρωτων εργαζομένων!


 Κάντε κάτι ώστε να μην χάσουν χρόνο και χρήμα και άλλοι εργαζόμενοι!


 Με συντροφικούς χαιρετισμούς, 
 Π. Δημήτρης 
 Κόκκινη προπαγάνδα εκτοξεύθηκε από  Redfly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TOP READ